Ξέρατε ότι σχεδόν το 70% των πελατών που προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι τους δεν ολοκληρώνουν την αγορά; Το φαινόμενο των εγκαταλελειμμένων καλαθιών αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για...
Το περιεχόμενο στα Social Media έχει ως στόχο να είναι εντυπωσιακό, ώστε να προσελκύσει το κοινό-στόχο. Αυτό περιλαμβάνει, φωτογραφίες, βίντεο αλλά και κείμενα. Παρόλα αυτά, παρατηρούμε πως το βίντεο...
Με την Black Friday και τη Cyber Monday να πλησιάζουν, οι επιχειρήσεις έχουν μια εξαιρετική ευκαιρία να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους μέσω στοχευμένων στρατηγικών marketing. Είτε πρόκειται για έμπειρες...
Οι πληρωμένες online διαφημίσεις παραμένουν ένα εργαλείο ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν την προβολή τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Αυτό συμβαίνει γιατί το...
Τι είναι μια σελίδα checkout; Η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς (checkout) σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί το τελευταίο και πιο κρίσιμο βήμα πριν την επιβεβαίωση μιας παραγγελίας. Εδώ, ο πελάτης...
Στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή, καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία κάθε online επιχείρησης παίζουν η User Experience – UX (εμπειρία χρήστη) και η User Interface – UI (διεπαφή χρήστη). Καθώς, οι...
Το Performance Marketing αποτελεί μια εξειδικευμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που δίνει έμφαση στη δημιουργία leads και στην αύξηση των πωλήσεων. Αντί να χρεώνονται για τον αριθμό των εμφανίσεων μιας...
Στην ψηφιακή εποχή είναι απαραίτητο να τραβήξεις την προσοχή του κοινού και να το ενθαρρύνεις να αλληλοεπιδράσει με την επιχείρησή σου. Μια από τις στρατηγικές που εφαρμόζεται στον χώρο...
Η προσθήκη προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να είναι μια απαιτητική διαδικασία και να χρειαστεί αρκετό χρόνο για την υλοποίησή της, παρά τους αυτοματισμούς που προσφέρονται από λογισμικά...
Για να διαφημιστείτε με επιτυχία στην Google, απαραίτητη είναι η χρήση του Google Merchant Center, είτε δραστηριοποιείστε ηλεκτρονικά είτε σε φυσικό κατάστημα, ακόμη και αν έχετε ένα μικρό κατάστημα...