Digital Marketing

Διαφήμιση το 2024 σε Facebook & Instagram!

Δημιούργησε έναν διαφημιστικό λογαριασμό …χτες!

Όπως θα έχεις παρατηρήσει, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις τολμούν με την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στα social media.! Κάποιες το κάνουν με επιτυχία και κάποιες άλλες όχι.! Αυτό που σίγουρα θα έχεις αναγνωρίσει είναι οι μεμονωμένες ενέργειες διαφήμισης που γίνονται συνήθως, χωρίς κάποια στρατηγική.

Boost Post – Διαφήμιση μέσα απο την εφαρμογή

Η διαφήμιση μέσα απο την εφαρμογή του instagram και του facebook αποτελεί τον πιο διαδεδομένο τρόπο προώθησης. Αυτό διότι, δεν χρειάζεται τεχνογνωσία και εμπειρία. Ο διαφημιζόμενος επιλέγει την δημοσίευση που επιθυμεί να προωθήσει και ορίζει το χρονικό περιθώριο που θα είναι ενεργή η διαφήμιση. Επιπρόσθετα μπορεί να ορίσει δημογραφικά χαρακτηριστικά όπως τοποθεσία και ηλικία καθώς και το budget. Τόσο απλά! Μέσα στην απλότητα της διαδικασίας όμως υπάρχει η εξής παγίδα. Όλες αυτές οι κινήσεις αποτελούν μεμονωμένες ενέργειες με κίνδυνο τα αποτελέσματα να μην είναι αυτά που επιθυμείς. Αντί, λοιπόν για σποραδικές διαφημιστικές τοποθετήσεις, ένα στρατηγικό πλάνο είναι αυτό που θα οδηγήσει στα επιθυμητά αποτελέσματα. Ένα πλάνο περιλαμβάνει την οργάνωση μιας σειράς εκστρατειών σύμφωνα με τους στόχους της εκάστοτε επιχείρησης. Συνήθως οι στόχοι είναι οι πωλήσεις!

instagramad

Διαφημιστικός Λογαριασμός – Διαφήμιση μέσα από το Ad Manager

Το Meta Ad Manager είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στη μεγιστοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών τους σε Facebook και Instagram. Είναι ένας κεντρικός κόμβος όπου οι διαφημιζόμενοι μπορούν να δημιουργούν και να βελτιστοποιούν αποτελεσματικά τις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Προσφέρει πληθώρα χαρακτηριστικών, όπως ακριβή στόχευση κοινού. Επιπλέον προσαρμόσιμα διαφημιστικά δημιουργικά παραδείγματος χάρη φωτογραφίες, βίντεο, carousel, προϊόντα απο τον κατάλογο του e-shop. Επιπρόσθετα προσφέρει βελτιστοποίηση προϋπολογισμού και παρακολούθηση των επιδόσεων σε πραγματικό χρόνο. Στο Meta Ad Manager, οι επιχειρήσεις έχουν την ευελιξία να επιλέξουν από μια ποικιλία στόχων καμπάνιας προσαρμοσμένων στους συγκεκριμένους διαφημιστικούς τους στόχους. Αυτοί οι στόχοι χρησιμεύουν ως η ραχοκοκαλιά των στρατηγικών διαφήμισης. Δες ορισμένους συνήθεις στόχους καμπάνιας που είναι διαθέσιμοι στο Meta Ad Manager:

Awareness

Οι εκστρατείες awereness έχουν σχεδιαστεί για να παρουσιάσουν τo brand σε δυνητικούς πελάτες και να αυξήσουν την εξοικείωση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες.

Consideration

Οι καμπάνιες Consideration στοχεύουν στην τόνωση του ενδιαφέροντος και στην προτροπή της αλληλεπίδρασης των χρηστών με το brand. Το κέντρο τους είναι η προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο, ώστε οι χρήστες να εξερευνούν περαιτέρω στον eshop.

Conversion

Οι καμπάνιες μετατροπής έχουν ως στόχο να προτρέψουν το κοινό σε συγκεκριμένες ενέργειες, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς, η εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή η λήψη μιας εφαρμογής.

Διαφορά Boost Post & Ad Manager

Σε αντίθεση με το Boost Post, το οποίο απλοποιεί την προώθηση μεμονωμένων δημοσιεύσεων σε ένα ευρύτερο κοινό, το Meta Ad Manager παρέχει ένα ισχυρό περιβάλλον εργαλείων για τη δημιουργία και τη διαχείριση ολοκληρωμένων διαφημιστικών εκστρατειών. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να σχεδιάζουν προσαρμοσμένες διαφημιστικές καμπάνιες με συγκεκριμένους στόχους, όπως η προώθηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, η δημιουργία leads ή η ενίσχυση των μετατροπών. Επιπλέον, το Meta Ad Manager προσφέρει προηγμένες επιλογές στόχευσης, έλεγχο του προϋπολογισμού και χαρακτηριστικά παρακολούθησης των επιδόσεων που δεν είναι διαθέσιμα μέσω του Boost Post. Έτσι, είναι η προτιμώμενη επιλογή για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην εκτέλεση εξελιγμένων στρατηγικών διαφήμισης στις πλατφόρμες της Meta

Θέλεις να αναπτύξεις επιτυχημένα την δική σου στρατηγική στα Social Media; Είμαστε μόνο ένα τηλέφωνο μακριά! Επικοινώνησε μαζί μας!

Δες περισσότερα για τους στόχους διαφήμισης εδώ