Digital Marketing

4 μορφές διαφήμισης Google ads!

Το Google Ads είναι μια διαδικτυακή διαφημιστική πλατφόρμα που βοηθά τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους και να αυξήσουν την προβολή τους. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν διαφημίσεις σε διάφορες μορφές, όπως κείμενο, εικόνα, βίντεο και ήχο. Οι διαφημίσεις μπορούν να στοχεύσουν σε συγκεκριμένα κοινά με βάση δημογραφικές πληροφορίες όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και άλλα. Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να παρακολουθούν την επιτυχία των εκστρατειών τους και να τις προσαρμόζουν ανάλογα. Με τις διαφημίσεις μέσω Google, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον διαφημιστικό τους προϋπολογισμό και να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της επένδυσής τους.

Παρακάτω θα δούμε 4 βασικές καμπάνιες που μπορούν να δημιουργηθούν.

  • Search Ad Campaign
  • Shopping Ad Campaign
  • Video Ad Campaign
  • Display Ad Campaign

Search Ad Campaign

Αφορά αποκλειστικά διαφημίσεις κειμένου οι οποίες εμφανίζονται κάθε φορά που ο χρήστης ψάχνει την αντίστοιχη λέξη-κλειδί. Ίσως είναι η πιο γνωστή μορφή. Οι διαφημίσεις κειμένου συνυπάρχουν με τα οργανικά αποτελέσματα και ο τρόπος για να τις ξεχωρίσεις είναι η λέξη Ad που υπάρχει πάνω αριστερά σε όλες τις διαφημίσεις.

Κατά τη δημιουργία search ad είναι σημαντικό να εστιάσουμε στους τίτλους που θα δημιουργήσουμε ώστε να έχουν μεγάλη συνάφεια με τις λέξεις κλειδιά.

Αν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω στη διαφήμιση σου θα μεταφερθεί στο site και ως διαφημιζόμενος χρεώνεσαι. Δηλαδή το google ads search ακολουθεί το Pay-Per-Click μοντέλο στο οποίο εσύ πληρώνεις κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμιση.To Κόστος ανά κλικ εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως τις λέξεις κλειδιά, την ποιότητα της διαφήμισης, τον ανταγωνισμό και την σελίδα προορισμού το λεγόμενο landing page. Αυτοί οι παράγοντες συμβάλουν στην δημιουργία μιας βαθμολογίας που ονομάζεται Quality Score. Το Quality Score σε συνδυασμό με το bugdet δημιουργούν το Ads Rank το οποίο καθορίζει πόσο ψηλά θα εμφανιστείς στην αναζήτηση! Επομένως είναι κατανοητό ότι το χρηματικό ποσό που διαθέτει κάποιος δεν είναι ο μόνος παράγοντας που θα καθορίσει την κατάταξη του στη Google! Βέβαια υπάρχουν και άλλες επιλογές χρέωσης (Bids) ανάλογα με την καμπάνια που δημιουργείς. Το Cost-per-Mile που χρεώνεσαι ανά 1000 εμφανίσεις και το Cost-per-Engagement όπου πληρώνεις κάθε φορά που ένας χρήστης προβαίνει σε συγκεκριμένη πράξη με την διαφήμιση σου π.χ. να δει ένα βίντεο.

Shopping Ad Campaign

Αυτή η μορφή διαφήμισης αφορά ηλεκτρονικά καταστήματα και σου δίνει την ευκαιρία να δείξεις το προϊόν σου με μια φωτογραφία! Εμφανίζονται σε 2 τοποθετήσεις

Στην αναζήτηση

Στο Google shopping

Αυτή η μορφή διαφήμισης δίνει επιπλέον πληροφορίες για το προϊόν όπως τίτλο, τιμή, έκπτωση, την επιχείρηση, την διαθεσιμότητα κ.α. και αποτελεί μια πολύ αποτελεσματική μορφή αύξησης της αναγνωρισημότητας αλλά και των μετατροπών.

Video Ad Campaign

Πρόκειται για διαφημίσεις στο Youtube. Αυτή η μορφή διαφημίσεων δίνει την δυνατότητα για διαφορετικά Format. Κατά την προβολή ενός βίντεο, στην αρχή στη μέση ή στο τέλος:

Skippable In-Stream Ads οι οποίες μπορούν παραλειφθούν-Skip μετά από 5 δευτερόλεπτα

Non Skippable In-Stream Ads οι οποίες είναι διαφημίσεις το πολύ 15 δευτερολέπτων και δεν μπορούν να παραλειφθούν

Bumper Ads διαφημίσεις μέχρι 6 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν. Η απενεργοποίηση αυτών των διαφημίσεων είναι η βασική διαφορά με τις Non Skippable In-stream Ads.

In-Feed Video Ads αποτελούνται από μια μικρογραφία thumbnail εικόνας από το βίντεό σου με κάποιο κείμενο και εμφανίζεται στην αναζήτηση, στην αρχική σελίδα καθώς και στα προτεινόμενα βίντεο στην δεξιά στήλη.

Άλλες μορφές είναι επίσης Outstream και Masthead Ads

Καθώς και διαφημίσεις στην αναζήτηση ή στο Home page όπως:

Discovery ads διαφημίσεις που εμφανίζονται μετά από αναζήτηση

Non-video ads banner σε διάφορες διαστάσεις

Display Ad Campaign

Πρόκειται για διαφημίσεις που προβάλλονται στο Δίκτυο προβολής τις Google (Google-Display Network). Μπορεί να είναι εικόνα, βίντεο, κείμενο ή gif.Υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορεί να εμφανιστεί μια τέτοια μορφή διαφήμισης, όπως σε third-party ιστοσελίδες, εφαρμογές ή στην πλατφόρμα του gmail. Το Δίκτυο προβολής αποτελείται από τουλάχιστον 2 εκατομμύρια websites που συνεργάζονται με την Google και μέσω από στοχευμένες καμπάνιες προβολής οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να αυξήσουν τις μετατροπές.

Οι διαφημίσεις google ads όπως έχεις καταλάβει είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που τις βοηθούν να αναπτύξουν την αναγνωρισημότητα του brand τους και τις πωλήσεις. Υπάρχει μια πληθώρα επιλογών ως προς τη μορφή των διαφημίσεων όπου σε συνδυασμό με την δυνατότητα λεπτομερής στόχευσης συντελούν σημαντικά στην μεγιστοποίηση των στόχων-αποτελεσμάτων.

Η εταιρεία μας μπορεί να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες διαφήμισης της επιχείρησης σου στην Google. Μάθε περισσότερα εδώ.